torstai 12. toukokuuta 2016

Paluu arkeen

Oon nyt siis ollut suunnilleen 2kk kipeenä ja en siis missään flunssassa vaan ihan sairaalahoitoa vaatineessa sairaudessa. Mietin pitkään mitä tästä kirjotan kun eihän tuo mikääm mukava kokemus ollut, mutta katsotaan nyt mitä tästä tulee :D

Eli ensinnäkin mulla oli tulehdus suolistossa jonka alkuperää ei varmasti tiedetä. Sen verran on sselvillä että umpisuolessa on jotain ylimäärästä josta tulehdus alkoi. Oireethan oli vaan mahakipua. En rupea avaamaan sairaalakokemusta, mutta nyt oon taas paremmassa kunnossa ja luultavasti multa leikataan umpisuoli n.2kk päästä jolloin tulehdus on ohi. Sairaalasta siis olen jo pässyt antibioottien kera.

Se että olin sairaalassa ja muutenkin vaan lepäsin sen 2kk kun kertakaikkiaan olin siitä tulehduksesta niin väsynyt, laski mun kuntoa tosi paljon! Mun lihaksetkin on ihan lähtenyt jonka takia tallihommat on jäänyt vähemmälle, mutta jospa nyt saisi kunnon takaisin ennen kesää niin on sitten voimia heppailla ja päivitellä blogia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti